"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы өз қызметкерлерінің жұмыс сапасы мен тиімділігін арттыру жұмыстарын жалғастыруда. Қызметкерлерді ынталандыру мақсатында 1 шілдеде Мемлекеттік корпорация бірыңғай байланыс орталығының 1414 бөлімі операторларының еңбегіне ақы төлеудің кесімді-сыйлықақылы схемасы бойынша пилоттық жобаны іске қосты.

Оған Нұр-сұлтан қ., Ақмола, Қызылорда, Қостанай және Солтүстік Қазақстан облыстарындағы call-орталық бөлімдерінен 106 оператор қатысады. Жаңа жүйе бойынша пилоттық жобаға қатысушылар өз жұмыстарының сапасына байланысты көбірек табыс табуға мүмкіндік алды. Сонымен қатар, оларда орташа күндік көрсеткішті орындау кезінде алатын ең төменгі жалақы бар – күніне 90 қоңырау. Орташа көрсеткіштен жоғары әрбір келесі қоңырау үшін қосымша төлем алынады. "Егер бұрын байланыс орталығының операторлары қолына 90 мың теңге жалақы алатын болса, онда жаңа жүйе бойынша олардың екі есе көп табыс табуға мүмкіндігі бар. Жаңа жүйе бойынша ең жоғарғы жалақы мөлшері салық шегерілгенге дейін 170 мың теңгені құрайды. Пилоттық жобаның бірінші айының қорытындысы бойынша 106 Оператордың 61-і ең жоғарғы деңгейге жетті, ал тағы 25 адам нормативін орындап, жоғары жалақы алды. Біз жаңа жүйенің алғашқы нәтижелерін көріп отырмыз – "ұшқышқа" қатысатын операторлардың орташа еңбек өнімділігі 114% - ға өсті. Егер бұрын бір оператор күніне 62 қоңырау қабылдаса, қазір-133 қоңырау. Пилоттық жоба әлі де жалғасуда", - деді Мемлекеттік корпорацияның Басқарма Төрағасы Әділ Қожихов. 2021 жылғы 1 сәуірден бастап "Ұлттық ақпараттық технологиялар" АҚ 1414 Бірыңғай байланыс орталығын "Азаматтарға арналған үкімет"мемлекеттік корпорациясының қарамағына берді. Қызметкерлердің жүктемесін азайту үшін Петропавл, Көкшетау, Қызылорда және Қостанай қалаларында бірыңғай байланыс орталығының қосымша кеңселері ашылды. Операторлардың іс-қимылдарына онлайн-мониторинг жүргізілді, дауыстық роботтың жұмысы жаңартылды, омниканалдық платформа енгізілді, операторларға қосымша оқыту жүргізілді. Халыққа қызмет көрсету орталықтары және электрондық портал арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мәселелері бойынша байланыс орталығына ай сайын eGov.kz 1,5 млн қоңырау келіп түседі. 1 шілдеден бастап 1414 байланыс орталығы әлеуметтік-еңбек саласы бойынша қоңыраулар қабылдайды. Бұрын осы мәселелер бойынша 1411 қысқа нөміріне хабарласу қажет болатын.
дереккөз: https://gov4c.kz/ru/press-center/news/329783/